Протидія шахрайству

УкрПозика опікується безпекою та захистом даних своїх користувачів. Адже нам віддають перевагу саме за надійність, конфіденційність та збереження клієнтських персональних даних.

Щоб уберегти клієнтів від кредитного шахрайства, ми використовуємо найновітніші та найефективніші методи верифікації та ідентифікації. Зокрема, система BankID, розроблена Національним Банком України, а також лайф-фото з документами.

Проте разом із розвитком інформаційних технологій, покликаних підвищити комфорт та безпеку клієнтів, ростуть і навички кредитних шахраїв. До того ж у галузі кредитування все одно неможливо уникнути впливу людського фактору, а відтак і ненавмисного розголошення своїх особистих даних самим клієнтами. Або ж недостатньо пильного їх збереження, чим і користуються нечисті на руку ділки.

Найчастіше доступ до персональних даних громадян зловмисники отримують саме через необачність перших. Тож будьте пильними та не надавайте стороннім особам своїх персональних даних чи доступу до документів, й взагалі не повідомляйте про себе зайвої інформації. А також не зважайте на заклики уникнути договірних зобов’язань, котрими спокушають вас хитрі шахраї. Адже ж ви точно зустрічали і в Інтернеті, і в офлайні сумнівні пропозиції щодо списання боргів та позбавлення від кредитних зобов’язань. Не забувайте, що такі пропозиції суперечать законам України. А порушення законів завжди призводить до відповідальності…

Якщо з різних причин вам бракує можливості сплатити свій кредит у строк, єдиним правильним шляхом буде звернення до кредитора. Ми завжди йдемо назустріч своїм клієнтам, тож зможемо розглянути конкретно вашу ситуацію та запропонувати таке її розв’язання, що задовільнить усіх.

Якщо ж вам став відомий випадок шахрайства, або ж атака зловмисників була скерована проти вас, будь ласка, якомога швидше повідомте нас про це.

Як уберегтися від кредитних шахраїв

  • Зберігайте у таємниці дані свого паспорту та ідентифікаційний податковий код (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Ви можете надавати ці дані тільки відповідальним посадовим особам у випадках, коли цього вимагає чинне законодавство. Не надсилайте копії своїх документів невідомим особам через будь-які канали комунікацій, не демонструйте та не віддавайте навіть їх копії нікому, не розміщуйте їх в Інтернеті.
  • Якщо ви загубили, або у вас вкрали паспорт, негайно повідомте про це поліцію, а також усі фінансові установи, чиїм клієнтом ви є, та кому ви надавали свої паспортні дані.
  • Оберігайте свій номер мобільного телефону, особливо той, з яким пов’язані ваші банківські картки чи Особисті кабінети у фінансових організаціях. Якщо у вас вкрали телефон, чи ви його загубили, негайно зателефонуйте своєму мобільному оператору та заблокуйте номер телефону. Також якомога скоріше заблокуйте втрачений пристрій через власний акаунт, зайшовши з інших ґаджетів.
  • Стережіться сумнівних приватних оголошень або вакансій, розміщених на сервісах безкоштовних оголошень. У листуванні чи спілкуванні з їх авторами ні в якому разі не надавайте своїх паспортних даних та номеру телефону, навіть, якщо вас запевняють, що це потрібно для працевлаштування. Подібні реєстрації не відбуваються в Інтернеті, офіційне працевлаштування передбачає особисту зустріч зі співробітниками відділу кадрів у стінах офісу – тож не дайте себе ошукати зловмисникам, що мають на меті злам вашого Особистого кабінету, онлайн-банкінгу чи взяття кредиту на ваше ім’я.
  • Не зберігайте на ґаджеті, з якого ви зазвичай входите до Особистого кабінету, пароля доступу (хоч це, звісно, дуже зручно).
  • Ось що радить Національний банк України щодо захисту мобільного номеру телефону:
    • перейдіть на контракт з мобільним оператором;
    • відключіть послугу віддаленої заміни SIM-карти у свого мобільного оператора;
    • встановіть PIN-код на SIM-карту зі складним 8-значним паролем та пароль блокування телефону;
    • зареєструйтеся в онлайн-кабінеті мобільного оператора.
  • Зловмисники намагаються отримати ваші персональні дані та оформити на них кредит, причому, щоб гроші надійшли на їх картку. Позбавте їх можливості вас ошукати, ретельно оберігайте свої персональні дані.
  • У разі ж, якщо ви не можете сплатити весь об’єм боргу, не варто звертатись до будь-кого стороннього, адже ваша заборгованність стосується виключно вас особисто та кредитора. Тож тільки з ним і слід обговорювати ситуацію. Зв’язатись з нами ви можете, зателефонувавши до Контакт Центру чи написавши на сайті до онлайн-чату або форми Зворотнього зв’язку, або листом на [email protected].
  • Усвідомте, що ніхто з сторонніх осіб не зацікавлений у погашенні ваших кредитних заборгованостей. А особи, що стверджують протилежне, намагаються вас ошукати. І гроші, витрачені на гонорари за їх сумнівні послуги – це лише ваші додаткові витрати, а кредитний борг від цього нікуди не дінеться.

Типові випадки шахрайства

Що робити, якщо проти вас вчинені шахрайські дії

Рекомендації споживачам ТОВ «Інстафінанс»  щодо негайного інформування про несанкціонований доступ або зміну інформації споживача в системах дистанційного обслуговування ТОВ «Інстафінанс»